söndag 6 april 2008

Scam the scamer 2

Detta börjar verkligen likna en ryslig komedi. Ni som följt med att jag varit lite elak mot en viss person. Och då jag faktiskt är en snäll person så är det inget som kommer naturligt. Jag mår faktiskt nästan lite dåligt och tycker synd om den som blir utsatt för mitt vredesmod.

Herr Slisk kan vi kalla honom, min fd date som inte var så bra som jag önskat, förutom på att hångla då. Men som min kompis Kvasten säger.. man får fan pussa många grodor innan man träffar rätt padda. Så sant som det är sagt.

Herr Slisk har sedan sist smsat och varit äckligt gullig, inställsam och trevlig, men jag har varit kort och snäsig, om jag ens svarar. Precis som en förorättad kvinna ska vara.

Han är inte värd att lägga energi.
Nu ser jag bara fram emot att få börja jobba igen. Ska bli riktigt skoj.

Sen upptäckte jag just nu att jag MÅSTE skriva en kod för att publicera mina blogginlägg - och detta är orsaken?!?!?!!?

Skräppostrobotarna i Blogger har registrerat att din blogg påminner om en skräppostblogg. (Vad är en skräppostblogg?) Eftersom du är en person som faktiskt läser det här, är din blogg förmodligen inte en skräppostblogg. Automatisk skräppostregistrering är en ganska oskarp funktion och vi ber om ursäkt för den falska anmärkningen.

Vi har tagit emot din begäran om upplåsning den 6 april 2008. Å våra robotars vägnar, ber vi om ursäkt för att vi låste din blogg trots att den inte innehåller skräppost. Tack för ditt tålamod medan vi granskar din blogg för att kontrollera att den inte innehåller skräppost.

Läs mer om hur Blogger bekämpar skräppostbloggar.

Oki. Tack! Tror jag.. Allt för att jag skriver mycket skit.. men skräppost är väl fan att ta i?!?!

Nån annan som fått detta??



*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

3 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Hahhah... Viken komplimang!!! ;-)

Jag skrattar ihjäl mig!

Men du Gozan... Jag gillar iaf det du skriver. Blogger... Eller vad fan de nu heter kan kalla det vad dom vill.. Men i mina ögon är det bättre än Selma Lagerlövs Jävla Nils FuckingHolgerson... Kräv din stol i akademien nu!!! ;-)

Pok

Mallaskickatmailtilldigbralla

Anonym sa...

Hahahaha det är skitbra!! Vilken komplett sågning av ditt innehåll. Hela bloggen klassificeras som SPAM.

Jag hade ringt till blogger och storgråtit.

Anonym sa...

Mohahahaha *kul kul*
Monica