fredag 11 januari 2008

•• Buzan - intervjuoffer ••

Hej Buzan! Får jag ställa några frågor om mej?
Det är klart jag får!

Vem är jag egentligen?
Det var en svår fråga jag ställer. Jag vet faktiskt inte vad jag ska svara. Jag är som jag är, det har bara blivit så. Se där, fatalist är jag tydligen, och så har jag ett himla gott humör sägs det. Värsta buztypen, typ. Hmm.. folk säger att jag är för snäll för mitt eget bästa... Är det en komplimang tro?

Jag har hört att jag är singel. Vad tycker jag om det månntro?
Tackar som frågar. Vid sidan om sonen och katten är singellivet det käraste jag har. Vi passar väldigt bra ihop. Det tycker precis som jag i allt, fast tvärtom. Men i väntan på "mr drömprins" så får det väl duga. (Vart skulle man kunna hitta en tv-spelgalen, öldiggande, småbusig karl?)

Och var bor jag?
I Stockholm, som faktiskt ligger rätt bra placerat om jag får säga så, nära till allt. Fast världen blir ju minde och mindre för varje dag. Det vet jag bestämt för jag sprang på grannen då jag var i Thailand.

Vad gör jag i Stockholm?
Jag jobbar som webbproducent, lyssnar på musik och ser på film, springer gärna och ofta och tittar på band som lirar lite här och var på klubbar och festivaler. Jag ritar/målar och skriver, älskar TV-spel. På tok för mycket tid går åt till datorn och internet. Pratar i radio gör jag så ofta jag kan!

Innan jag slutar så måste jag ställa mig en sista fråga. Vad gillar jag?
Lätt fråga.. Inte getingar!!
Men musik, film och att prata i radio.

2 kommentarer:

BARISTAN sa...

TV-spel, ÖL, singel. är du på riktigt?
tack för din coola kommentar, det värmer

BARISTAN sa...

från mig har du en säker röst, hur hittade du till mig? hur länge har du läst?