torsdag 17 januari 2008

•• Buzan - kastar sten••

Igår blev jag påminnad om varför jag är singel. Karlar är fan idioter ibland.

Jag kan inte med det där djävla spelet de kör. Först blir man tilltalad på ett gulligt flirtigt vis och när man svarar på samma flirtia vis , ja då ska nån polare påtala om att man minnsann vill ha sex.

Sånt retar mig till vansinne. På allvar, vem fan vill INTE ha sex?

För några år sen hängde jag på ett "kjamigt ställe". Plötsligt blev det en kraftig tillökning av medlemmar och från att ha varit rätt så överskådligt blev det skitstort, och helt plötsligt fick man mejl i sin lilla låda där det stod:
"Hej, du verkar snäll, ska vi knulla? "
"Du har kåta ögon , har du lust att ha lite skoj i sängen"
OSV.
Det var så sjukt desperat att jag inte ens iddes svara på elädet.

Det som retar mig är att folk inte har respekt för sex. Sex är något som kan SKA vara fint, passionerat, skoj och spännande. Med rätt person naturligtvis. Och att då vissa får det att låta som något fult och skamligt börjar jag fan undra i vilken division de lirar?

Jag varken vill eller har lust att ha sex med "vem som helst", det ger inte mig något mer än tillfällig tillfredställelse och mersmak.

Jag dementerar genast, om nu det skulle uppstå en åsikt/kommentar om att jag skriver detta för att jag är blyg eller pryd. För det är jag verkligen inte, kan genast säga att jag kan få killar att rodna genom att ribban hamnar lite väl lågt i vissa lägen.

Nu har jag spytt ur mig detta och insett att jag kommer missa tåget och därför bli typ 15minuter sen till jobbet. FAN!

Ha en bra dag alla ni.

Och Baristan - "Det" ÄR ett bra sätt att varva ner på.

BuzRösta • buzliv @ hotmail . com

5 kommentarer:

BARISTAN sa...

det kan inte bara vara ett pinsamt sammanträffande. om du var uppmärksam så hoppas jag att du såg att kommentaren togs bort så fort jag såg den, det är lika bra att du vänjer dig, detta är en sfär av 100% avundsjuka, och baktaleri, det kostar på att kommentera på andras bloggar . det är inte BARA reklam för ens egen. det är ju oturligt nog ett nödvändigt ont. vill du hamna i ett bra gäng ska du kommentera på MONICAS blogg och desperat notwifes, det är supersköna tjejer. grannfrun är rolig också.

Anonym sa...

hahaha ;)jepp karlar är idioter ,
men INTE ALLA!! ,)

Anonym sa...

glömde rösta ;) ( men nu är det gjort)
kul blogg ;)

Buzan sa...

Monica, du har så rätt. Klart inte alla är det. Jag var nog lite för fyrkantig i mitt språk när jag skrev den där. tack för rösten. vart kan jag läsa dina??

Majsanochmalla sa...

Snart blir män överflödiga...
vi tjänar egna cash
vi har massor med sexshops
Det finns ju ställen som har hål i väggen för boysen att stoppa petterniklas i, å de är väl dit alla får gå snart.... Å det som kommer ut kan vi återanvända...
vips we don´t need men anymore...
Majsan