torsdag 17 januari 2008

•• Buzan - kung Midas ••

Ibland har jag svårt att förstå när jag ska hålla klaffen. Ni vet man kan få en blick eller en smärtsam spark på smalbenet... men jag sitter där och maler på ändå. Mina tjejkompisar är riktiga vänner för jag vet inte hur många gånger det hoppat grodor ur min mun på deras bekostnad. Men de vet att jag inte gör det för att vara elak, som tur är. Men jag är som jag är. Tydligen.

För några år sen var jag inne i en riktig skum period och tyckte verkligen inte om mig själv, inte för att jag gjort någon illa, utan bara för att jag tyckte att jag bara sabbade saker som egentligen var förbannat bra. Precis som Kung Midas, ni vet han som var så girig och allt han rörde blev till guld.

För att komma upp ur den där stora svarta gropen så började jag måla, "självporträtt", med en gemensam röd tråd genom alla... nakna, med bockfötter och svans. Ni vet en BITCH.

Alltså, vad är all yta när det verkligen kommer till kritan, allt snack. Vem är du om du inte vågra visa dig som du är.
Här är ett av mina mästerverk. NJUT!


3 kommentarer:

BARISTAN sa...

en sann hondjävul.

Anonym sa...

den var ju häftig ju ;)
fan baristan hänger du här jämt hahaha -;)

Buzan sa...

Haha, Jupp, Baristan tillhör numera mitt möblemang