fredag 25 januari 2008

•• Buzan - terrorist ••

Snälla, kan någon komma med en tvångströja och sedan låsa in mig någonstans? Och glöm inte att kasta bort nyckeln!

När Buzan gör bort sig skäms alla andra.
Sitter och läser en konversation jag hade när jag var lite för onykter.... Herre gud så jag babblade. Inte ett öga är torrt.. garvar så jag dör av skratt, vilket jag hoppas att den jag pratade med INTE gjorde. Han måste han undrat var avstäningsknappen satt.

När Buzan pratar tiger man
Mest för att man inte får en syl i vädret

Buzan pratar mer än gärna i radio
Fast i början hatade hon att höra sin röst. Men nu har alla vant sig.

Den som ser buzans ansikte (profilbild räknas inte) går en trevlig dag till mötes.
Det är därför alla hennes foton numera är snyggt photoshoppade med skimask.

Du hittar aldrig Buzan - hon hittar dig
speciellt nu när hon har hittat sina solglasögon.

Buzan är hård mot de hårda
men soft och gullig på insidan

Det finns dagar då Buzan är dum och sjunker ner på en låg nivå.
Idag är en sån dag.

Jag kan bara inte låta bli att lägga upp denna....

Om du vill slippa dryga stolsgrannar på flyget kan detta vara ett sätt.
  1. Ta fram väskan med din laptop
  2. Ställ den framför dig
  3. Starta datorn
  4. Se till att personen bredvid dig ser skärmen
  5. Öppna e-postprogrammet
  6. Blunda och andas djupt 10 gånger
  7. Klicka sedan på den här länken... www.thecleverest.com/countdown.swf

BuzRösta • buzliv @ hotmail . com

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va fan,hade du setat brevid mig på planet hade jag blivit skiträdd.

Anonym sa...

haha.. buzan använder sig av fantomenordspråk..Kul grej

Anonym sa...

mohahahaha.. hur kul va inte den då...