onsdag 30 januari 2008

•• Buzan - motherhood ••

Läste monas (monas universum) blogg och jag kan bara säga att jag aldrig haft det problemet. har alltid litat på min skrutt. Han har fått åka vart han vill, när han vill. Rest nästan jorden runt och hängt med strandraggar pappa på de italienska beacherna. Jag vet varje fylla, alla satyg och jag e fan stolt. Vi har den bästa kontakt som mor och son kan ha.. hoppas jag.

Han kontaktar mig en dag på MSN och säger:
- mamma, jag har klippt mig...
- Coolt hur ser du ut nu?? Skicka foto...
- Näää, eru tokig... Jag ser fan inte klok ut.. jag ville ju ha långt hår... men jag klippte mig lite.. och det ser helt djävla psyko ut..
- men vadå, ere fult, raka av dig håret då.. det växer ut..
Det går en 30 minuter utan att jag hör nåt av den lilla snordyveln...
- mamma, du e bäst! Nu har jag rakat mig...
-ok.. e du nöjd?
- Jupp, vad skulle jag göra utan dig?
- Vet inte.. fortsätta se fördjävlig ut i håret kanske?
-Puss. Alla i korridoren (sonen bor i studentkorridor) hälsar. Fattar inte varför de gillar dig. Du e ju fan min morsa. *hångel*
- Puss- älskar dig...
Ett par timmar senare kommer denn bild...Man blir fan helt rörd...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha.. fan va NI är LIKA

Anonym sa...

Jasså? Var han tevlig i verklighenet då? Är inte så insatt när det gäller han egentligen utan är väl mer Prison Break och att han är snygg :-) har för övrigt alla Buffy säsonger så sett han där med, fast då var han nog bra ung! Jepp lite stolt för det omnänandet av Baristan :p

Anonym sa...

fin bild ser riktigt BuZZZig ut ;)