torsdag 21 februari 2008

Bitch 2008

Välkommen att delta i BITCH 2008!

Du som har attityd, skinn på näsan och vet skillnaden på en bitchslap och en pimpslap – var med och tävla!

Allt du behöver göra är att skriva en kommentar (till detta inlägg) och ange rätt svar (skillnaden på bitchsap och pimpslap) och så naturligtvis en motivering till varför just du ska vinna BITCH 2008.


Detta är förutsättningarna

1. Tävligen är öppen för både manliga och kvinnliga tävlande.
2. Anställda (privat, statligt, kommunalt eller egen företagarer) samt deras familjemedlemmar eller nära bekanta, samt anställda på företag som utgör samarbetspartner med de anställda, samt deras familjemedlemmar eller nära bekanta, kan inte delta i tävlingen. Barn yngre än 11 får ej heller deltaga.
3. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren och vinster kan inte bytas mot pengar eller annan vinst.
4. Kommentaren ska vara skriven på svenska. Rim, ramsor och dikt tillåtet. Bilder ger pluspoäng.
5. Vinnaren bekostar själv eventuella omkostnader, exempelvis uppkoppling mot internet för att delta i tävlingen.
6. Utöver dessa regler kan ytterligare regler tillkomma. Regler för enskild tävling gäller före dessa regler om reglerna sätter upp motsatta förhållanden. Dessa regler gäller tillsammans med ytterligare regler för enskild tävling.
7. BITCH 2008 ansvarar inte för fel på eran uppkoppling eller långa svarstider till tävlingssidan.
8. I tävlingen utgör BITCH 2008 enväldiga domare, vars beslut inte kan överklagas.

Lycka till!


*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

16 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, jag vet inte skillnaden och jag tänker inte ställa upp. Däremot vill jag satsa en tia på Majsan & Malla. Jag har fått en del stryk av dem, men min röst här
(som inte ens räknas) ska absolut inte ses som en hämd på bloggvis för det, tvärtom.
Hela deras blogg genomsyras av skinn-på-näsan-attityd och det är något bra.
Jag väntar med spänning på resultatet.
HEJA MAJSAN & MALLA!

Anonym sa...

Jaha.. är det någon idé att ställa upp när majsan och mallan redan har en supportklubb.. Jag har skinn på näsan och attidtyd men har inte ens hört orden..

pok;-)

Buzan sa...

Fanclubbar och annat gör sig inte besvär.. Det är ju motiveringen som gäller.. Kom igen nu Pangis.. Du har ju blivit inverterad..inspekterad... inventerad.. ,så ska det vara, idag, så du måste ju verkligen vara på betet! Googla lite på bitch och pimp slap... *TIPS* ...sen skriver du en motivering... KOM IGEN NU!!!!!!

Majsanochmalla sa...

Pimpslap råkar ju boyzen ut för när dom sagt, gjort nåt som inte passar oss bitches...
Jag har delat ut en hel del, även i sexuella samanhang är pimpslaps oslagbara..

Bitchslap...funkar inte på mig,,ha ha...

När boyzen/pimpsen försöker hålla sin kvinna lugn, behöver inte alltid vara en smäll kan även vara verbal ju...

När pojkarna inte får som dom vill och snoppen nått toppen, kvinnan ont i huvet har springer runt skriker o far, vill inte se nån snopp i topp....Då kan det daskas på rejält både i stjärt o fejja.

Så d så!!!!

Majsanochmalla sa...

Buzan... Jag vet knappt skillnad på något! That´s it!

DR:n... Du har fått däng... Och flera godkännanden som du ska suga i dig... Ingen människa är ensidig. Förlåt om du känner att du blivit orättvist tolkad... Andemeningen i mina inlägg är att ärlighet är en viktig ingrediens i relation till sina barn. Även när det innbär att säga svåra saker. Sorry att det ballade ur!

Skärp dig Pangis... Du är ju helt fantastisk! Jag tillhör din fanklubb... Big Time!

Varför inte rösta på Späjsgöls?

Pok

Mallaganskasnällbralla egentligen

Anonym sa...

Oj, jag har ingen aning.
Men jag gissar på (utan att kika på andras svar) att en bitchslap är när man elskt slår någon och pimpslap är mer vänligt.

Äsch, jag kan ingenting om sånt. Snälla sKratta inte år mina svar.

Pangbruden sa...

Jag ska fråga teensen..återkommer..Tack majsanmallanbrallor nu återfick jag min solkade självkänsla;-) Puss alla,,

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Majsanochmalla sa...

Cred kan man aldrig ¨få för mycket av..

Så... Buzan...

Du är smart/rolig/varmhjärtad och väldigt vältalig!

Jag gillar dig superskarpt!

Pok

MallaBuzfansbralla

Buzan sa...

Eftersom jag VET vem denna anonyma Annika är så tar jag bort denna kommentar då den inte är till för att ge mig creed utan tvärtom..

Anonym sa...

Ok nu vet jag.. I´m the winner:-) Bitchslap är en vanlig diskret liten örfil till flickvännen. Pimpslap är när flickvännen blir förbannad och ger igen. Tar tag i mattpiskan jagar fanstyget ur huset skriker allt hon kan, får tag på fanstyget och piskar honom hårt..fort..och länge! Inte en skinnbit kvar på den karln inte.

Visst har jag rätt? :-)

Pok

Anonym sa...

Man kan också om man har tappat bort sin lilla röda mattpiska. Ta ett av barnens baseballträn, gärna det i stål, och jag fanstyget ur huset få fatt på honom och därefter göre en s.k uppercut mot hans ädlare delar. Det skulle klart kvalificera fanstyget till kastratsångare..men what the heck.. the world is full of men..real men!

Mer puss

Majsanochmalla sa...

Ahha....

Nu fattar även jag...

Jag slåss aldrig... Men det är klart.. Lite verbal huggsexa har man väl ställt upp med.

Å så "one day of fuking hämnd"..

Jag är nog en vanlig bitch!

Tävlingen gick väl ut på att ta reda på skillnaden... Majsan och Pangisen vann väl?

Hejja båda...

Pok

Malla

Anonym sa...

Hahaha.. är det någon som överhuvudtaget läst reglerna? Spec. punkt2! Finns det någon ALLS som KAN vara med och tävla? hahaha.. återkommer när jag skrattat klart!

Dessutom vet jag svaret men jag har ju tyvärr *suckar* en karl som jobbar vilket utesluter mig som deltagare... vilken tur - då slipper jag bli vald i år igen. Hurra!

Pangbruden sa...

Jag har också en karl.. jag vill bli vald ändå.. regler kära kvast är till för att tänjas på så de passar in:-)

Dvs alla regler som hjälper mig att vinna är bra regler. alla andra regler gills inte:-)

Majsanochmalla sa...

ÄÄÄÄ hit me röven allihop så ska jag "smaska på"....
Det skulle ni må bra av....

Majsan