lördag 16 februari 2008

Värsta blodbadet

Saken är den att jag blöder massor när jag får ett sår - en blödig brud kanske man kan säga om man vill vara lite lustig.

Så gissa vem som höll på att förblöda när hon skulle på dejt häromdagen då? Yes, thats me folks!

Här försöker man sig på att göra sig snygg om benen för att kunna ha det där urläckra fodralet utan att stoltsera med håriga ben.. hahaha, tillåt mig skratta lite nu...

Så istället för en het brud i lyxförpackning blev det en kontorsråtta - skjorta och svarta kostymbyxor. Ja, nu spelar det inte så stor roll vad man har på sig... bara man har nåt... Men en läcker dress och ett stort bandage på benet är INTE snyggt.

Kvällen blev, trots detta, väldigt lyckad. Dejten var trevlig, rolig, verbal och artig helt enkelt en kille i min smak. Kom hem framåt 5-tiden, trött, småberusad av både det ena och det andra och somnade innan huvudet träffat kudden och vaknade två timmar senare av att hunden buffar på mig med sin kalla nos och piper hysteriskt. Bara att slå upp de små blå, klä sig varmt och gå ut på morgonpromenad *jippi*

*löv*


BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mohahhahaaa.. en del straffar GUD direkt :)

Där fick du!

Majsanochmalla sa...

Asg...jag har alltid varit avis på brudarna som vaxade benen..
Jag har nu i vuxen ålder förstått att jag är lyckligt lottad med noll hår på ben o armar....
Jag e så len om beeena så...

Men vad tråkigt Buz att du gick hem själv....
Blir d en date nr 2???