onsdag 6 februari 2008

•• Buzan - utkastare ••

Ja, vart ska jag börja.. lovade Majsan och Malla att berätta om när jag sabba ex:ets, vi kan kalla honom PUCKO, alla saker.

Allt började bra, ni vet, heta kyssar och mycket sex. Långa telefonsamtal till långt in på småtimmarna. Vi fick bara inte nog av varandra. Så efter noga övervägande, jag hade en son på 5 år och han en på 3 år samt en skitjobbig exfru, bestämmde vi oss för att flytta ihop. Det var naturligtvis JAG som skulle flytta till honom då han hade ett så bra och avlönat jobb. Sagt och gjort.

Det hinner fan inte gå mer än 4 dagar i nya lyan och exfrun dyker upp som gubben i lådan och berättar att hon minnsann skaffat lägenhet i huset brevid! Yippi, NOT!

Puckot betalar underhåll till exfrun, vilket är helt ok, men inte om VI ska ha ungen varannan vecka, alla helger samt att PUCKOT ska gå dit varje dag och läsa saga, bada, äta middag.. och jag vete tusan hur många ursäkter det fanns.

Men jag är en snäll buza, utåt sätt.. Kan lova att redan här började jag smida planer på hur jag bäst kunde ge igen.

Efter två veckor har vi fortfarande inte haft sex.. jag börjar bli smått frustrerad. När jag tycker att det är fan inte mer än rätt att jag får lite, när jag sköter allt annat, men det tycker inte han. Han är såååå trött. Ja, tacka fan för det så mycket som han springer hos sitt EX och ska spika upp tavlor och flytta skåp och jag vet inte vad.

Puckot beter sig underligare och underligare.. pratar inte med mig, tar inte på mig och detta får mig att må så sjukt dåligt. Psykisk misshandel???

Tiden går... jag försöker stå ut... laga.. vill att det ska funka.. vill inte vara så jävla misslyckad.. det är då jag kommer på att jag fan är helt ute och cyklar... Det är ju inte MIG det är fel på.

En dag tar Puckot med sig glinen på en tur i bilen med sitt EX, de skulle visst åka och handla något. Puckots son sitter och sparkar på stolsryggen och Exfrun blir son tokig vänder sig om och ger MIN UNGE en örfil. Detta har apan dessutom mage och stå och säga till mig..inte att hon slog honom utan att min son sparkade ju också så det spelade väl ingen roll vem som fick örfilen, de slutade sparka... Gissa vem som hade fina långa repor på sin bil dagen efter :)

Puckot och de två små glina spelade boll.. Min son fick träff på den och den råkade träffa puckots son i fejset. Puckot blir som galen och sparkar bollen allt han kan rakt på min son. Alltså nu blev det världskrig kan jag säga. OK att man spöar mig, eller kör med psykiskt terror, jag är stor och kan försvara mig själv. Men att ge sig på en 5 åring.. Där gick gränsen.

Dagen efter när puckot var på jobbet ringde jag hans bröder. De kom dit, packade alla mina grejor i en släpkärra och körde hem till min gamla lya. Bokhyllan med glasdörar råkade jag kasta en stol på, ojdå.. det gick visst sönder.. men vad är det här..fotoalbum... undrar hur bra de brinner... soffan fick smaka på allt som var flytande; mjölk, fil, ketchup, senap, soja, dressing...luktade inte så gott kan jag säga.

Tyckte dock jag kunde vara lite snäll och torka upp efter mitt lilla utspel så jag hämtade alla hans kläder och torkade upp...

Jag gick sen och hämtade min son på dagis, sängde in oss i bilen och åkte HEM.

Puckot ringde varje timme, dygnet runt i 12 veckor.. böna och bad att jag skulle komma tillbaka.. Skulle inte tro det va??

Nja, jag är inte så stolt över detta.. men det kändes skönt...då.. och jag har aldrig ångrat att jag drog.

Fick senare reda på att Puckot flyttade in till sin Exfru, 3 dagar efter att jag dragit... fick stryk som fan av henne så fort han inte hade lägenheten kvar. Så där stod han! Gissa vem som garvade högt då!?!

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

6 kommentarer:

Pangbruden sa...

yeeees! Måhända du itne är stolt över dig men jag är jättestolt över dig!! Jättestolt! Rätt drag i Buza!

Anonym sa...

Det där är ju som en film;)

Buzan sa...

Eller hur.. Förutom att det hänt.. Och hallå... nu ska du inte sitta här och skriva.. utan hos dig.. jag vill ha en update på din dejt jöööö....*nyfiken i en strut*

Anonym sa...

Buz... Du e nog den starkaste bruden jag vet.. jag vet att du fixar att outa det senaste svinet också.. Hur HAN har mage att sitta och uota dig fattar jag inte

SKONILSSON GRUPPE sa...

buz: alla gillar musiken, sjunga med hjälper ibland. hehe
det är inte musik vi är bra på, utan SKOR.

tack för kommentarerna

Anonym sa...

Wow! Jag är grymt imponerad över att du stod ut så länge. Å att du lyckades hitta en sån fenomenal nitlott. Soffan och glasskåpet fick verkligen det HAN förtjänade :)