lördag 9 februari 2008

orka städa

Åhh.. jag blir så matt... typ i hela kroppen.. det finns nog inget som är så tråkigt som att städa, diska och tvätta... Känner mig lite gnällig idag...måste bero på att de där underbara töserna i den andra bloggen höll mig vaken hela natten med sitt festande ;)

Hunden fick för sig att gå på promenad själv idag... jag hann aldrig sakna hunden eftersom jag var fullt sysselsatt med att dammsuga.. med öppen ytterdörr.. ja .. jag vet! *suck* Men huset är inte så stort och inte för att skryta men mina föräldrar samlar på ALLT.. så det är rätt så knökfullt överallt..

Nåja, rätt som det är står hunden där och ser förbannat nöjd ut. Det var ju tur att han inte blev överkörd i alla fall, som i alla små byar kör folk som om det vore autobahn. Nu börjar jag på allvar bli less på hålan här och längtar grymt efter min lya och min säng och mina saker och mitt stök. Det är bara 3 veckor kvar eller nåt nu.. får väl försöka stå ut.

Espressomaskinen börjar bli på bättre hurmör och jag ska strax se om han (jo, det är en han och heter AFK - vet inte hur det uttalas men jag tror det är en förkortning på A fucking kaffemaskin) vill fixa till en latte...

Sedan skulle jag tydligen vara lektant också.. 3 killar (småkillar kan jag tillägga) från byn fråga om de fick komma och spela tv-spel med mig.. Yes.. tre killar och en tant, hmm... låter nästan som en film-titel

Sen har jag bestämt mig för att skippa min jobba rubrik.. i alla fall ibland, bara så ni vet att ni kommit rätt menar jag.. om ni nu inte skulle känna igen er.

*löv*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag rä lite trög.. är du långtidshus och hundvakt åt dina föräldrar? Låt brorsan städa;-) löv

Majsanochmalla sa...

Åh vad skönt o kul det är i storstan..."gäsp"....
Vi lattar för dig i dag då går o fikar...ja vi kan tugga en härlig semla eller nåt åt dig me....

kram från spacegirls in the city

Buzan sa...

pangis: Bror är en snuskgris, skulleinte låta han städa :)

M&M:*avis* Ja..fika åt mig med.. titta gärna lite på karlar också..