söndag 17 februari 2008

Gossip girl

Jag är en periodare då det gäller att sluka filmer, tv-serier och/eller musik. Ogillar att följa serier på tv då jag lätt glömmer både tid och dag.. och rätt som det är har jag missat flera avsnitt. Så vad gör jag då? - jo, jag ser alla på en gång. Började i fredagskväll och har nu sett alla 13 avsnitt av den nya söta serien - Gossip girl - som fakstiskt handlar om en blog.

Helt klart sevärd.

En annan serie som kan rekomendera är Weeds! Såg nåt avsnitt på tv och tyckte den sög. Fick tag i alla avsnitt och sträcksåg - Absolut den mest häftiga, roliga, oförutseende sjuka serie jag sett. Just love it!

Kan nämna några andra som jag gillar; Dexter, Heroes och ..tada.. Prison Break .. oväntat va??

Sen har vi polisserier som Cold case, Shark och The wire. Men det finns ju hur mycket som helst... Så nu slutar jag medans jag kan.

*löv*


BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

1 kommentar:

Anonym sa...

jag missar också dessa serier som går i evigheter, men gossip girl är jag nyfiken på, kanske man ska börja titta på den! *kram*//Monica