onsdag 13 februari 2008

Det bubblar...

Ja, ta mig sjutton, det bubblar överallt! Irritaion, kärlek, hångel, snusk, bråk, nyfikenhet, depression, you näjm it.. vart jag än vänder mig, vilken blogg jag än läser, så bubblar det.

Det är en rätt så cool grej att kunna ta del av så många känslor, från så många olika människor, från olika platser och med olika social bakgrunder. Hur olikt vi alla hanterar samma situation, men också hur lika alla våra kommentarer kan bli.

Jag har hittat några bloggare som jag läser dagligen, jag kanske inte alltid kommenterar, men det beror inte på att ni inte berör eller på att jag inte gillar det ni skriver, TVÄRTOM. I love u all!

Jag gillar att få ta del av era liv, vardagar, känslor och naturligtvis era kommentarer.

Jag gillar när det bubblar!

*löv*

Dagens låt: Byggd av bomull - Lasse Lindh


BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

3 kommentarer:

Anonym sa...

du har så jävla rätt :) *kram*

Anonym sa...

det var jag Monica *pekar upp*

Anonym sa...

Du har inte bara rätt, du är även så jävla rätt! Puss bästa Buzan!