fredag 22 februari 2008

Tävlingsresultat

Tack för alla trevliga bidrag, tävlingsbidrag då naturligtvis.. *lovar* Det är ingen som försökt muta mig.

Ingen har dock lyckats pricka rätt på vad skillnaden är, men jag ska strax berätta det.

Men först ska jag bara kora PANGBRUDEN till vinnare av BITCH 2008. Hon tar hem priset för bästa motivering ("Jag har också en karl.. jag vill bli vald ändå.. regler kära kvast är till för att tänjas på så de passar in. Dvs alla regler som hjälper mig att vinna är bra regler. alla andra regler gills inte")

samt bästa förslag till skilnad mellan pimp- och bitchslap ( "Bitchslap är en vanlig diskret liten örfil till flickvännen. Pimpslap är när flickvännen blir förbannad och ger igen. Tar tag i mattpiskan jagar fanstyget ur huset skriker allt hon kan, får tag på fanstyget och piskar honom hårt..fort..och länge! Inte en skinnbit kvar på den karln inte. Man kan också om man har tappat bort sin lilla röda mattpiska. Ta ett av barnens baseballträn, gärna det i stål, och jaga fanstyget ur huset få fatt på honom och därefter göre en s.k uppercut mot hans ädlare delar. Det skulle klart kvalificera fanstyget till kastratsångare.").

Thats why SHE's the Biatch!

bitchslap = slag med handflatan mot ansikte och
pimpslap = slag med ryggsidan av handen mot ansiktet

Svårare än så var det inte.

Nu ska jag till gymmet och springa bort några öl som jag tittade på igår ;)

*xoxo*

PS Glöm inte att rösta innan du går!

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

12 kommentarer:

Anonym sa...

Im am the greatest bitch of them all! Yeeeees! Er ödmjuke vinnare av årets eminenta tävling:-)

POK och LÖÖÖÖV

Buzan sa...

Du är SÅÅÅÅÅ värdig! En riktihg pannbiff .. *host* menar naturligtvis PANGBITCH

*xoxo*

Majsanochmalla sa...

Hejja Pangis!!

Grattis i massor...

Pok

Malla

Pangbruden sa...

Jag har tränat i många år så jag visste jag skulle bli svårslagen. pok mina hjältinnor!

Pangbruden sa...

Buz: En katastrof har inträffat på din sida.. Var är mina hjärtan??? Och alla andras.. men mest mina såklart!!! Har du fått ett virus??

pok

Buzan sa...

Hahaha.. nää.. de försvann när jag meckla lite. men jag orkade inte vara kreativ och lägga in dem igen.. Ni vet att jag älskar er mest i allafall ju :)

Anonym sa...

BuZ Nej nej nej,, jag vill ha tillbaka mina hjärtan!!! Jag älskar att gå in på din sida och se mig och majsanmallan ha tre hjärtan och stora bloggare som Doc och papamac endast ETT!! HA! Det får min sargade själ i skick igen.. Jag tror nog att damerna vill ha tillbaka sina med.. trots att vi är djupt säkra på din kärlek så snälla söta Buz ta inte våra hjärtan..pok

Anonym sa...

Ja vad säger man?
Grattis Pangbitchen!

Buzan sa...

dr S: är du besviken? Du ville väl egentligen att JAG skulle vinna va?

Det roliga var reglerna..men det var inte en enda som reagera på dem (förutom Kvastskatan då.. men hon känner mig.. och vet mina trixs).. så då fick det väl bli en tävling då.. i riktigt bitchanda... :)

Majsanochmalla sa...

Hit med hjärtarna...

Malla

Buzan sa...

Ni bara vill ha och ha.. .nu ska jag fan sitt strejka;)

Anonym sa...

Hmm är du besviken Doc att dina damer du hejade på förlorade.. jag hör inga glada tillrop i din gratulation;-) Men så är det, jag triggas av sånt och då vinner jag.. du skulle ha hållit på mig om du velat att dom skulle vinna:-)

Här ska inte strejkas här ska fixas hjärtan åt dina favvisdamer.. Jag kan kosta på mig att vara kaxig nu när jag blivit bitchad de luxe..

Pöss med kärlek i