lördag 16 februari 2008

Bojkotta skiten

jag skäms.. Är detta det bästa vi har i sverige i musikväg.. "kebabpizza".. "åka limozzzzzzzzin".. *stoppar fingrarna i halsen*
Tidigare var det nåt ryskt.. visst vi är mångkulturella.. men vadå.. det är väl fan SVERIGE vi ska representera??

JAG SÄGER INGET MER...

UPDATE.. 21.13... dessutom går skiten vidare!!!! Jag kommer aldrig mer se melodifestivalen

UPDATE.. 21.27...jag blev fasthållen .. liggandes på golvet.. jag skrev.. gjorde motstånd.. jag lovar.. men jag blev glad över att se att skiten inte gick vidare i allafall.. men detta var droppen.. >Ja, jag vet att mina kompisar kommer binda fast mig nästa vecka.. men jag tänker fan blunda med både ögon och öron.,. för sämre än i kväll kan det inte bli.. eller jo, det kan det.. och jag vill inte uppleva det!

Ha en najs ördag.. det ska jag.. när jag väl lyckats ta mig ur denna ormgropp..

*löv*
BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan bara hålla med..Fan va det suger.. //Peter

Anonym sa...

Haha, vet du vad Buzan? Jag håller med dig! Kebabarna var sanslöst dåliga. Jag nynnar inte på någon av låtarna. Blä!

Buzan sa...

dr S: *ler* Och välkommen hit btw! Spänn fast säkerhetsbältet för i blire åka av ;)

Majsanochmalla sa...

Buzan....

Dåligt är fan bara förnamnet...

Jag vägrar ens erkänna att jag sett skiten!!! Typ... "Den var aldrig inne"...

Pok

Mallaantibralla...