söndag 3 februari 2008

•• Buzan - rena maran ••

Visst är det väl konstigt det här med drömmar?

Ibland så kan jag drömma något, och när jag vaknar så har jag känslan av att det hänt på riktigt. Till exempel minns jag att ett par år efter det att jag slutat röka så drömmde jag att jag rökte. Snacka om grymt ångest jag hade när jag vaknade.

Eller när man drömmer nåt så najs att man inte vill vakna... och när man väl vaknar så glömmer man bort hela drömmen. Har flera gånger drömt om telefoner som ringt och i drömmen svarar man ju så varför i helvete ringer telefonen fortfarande??

Kvasten berättade om en dröm hon haft och jag trodde på fullaste allvar jag skulle dö av skratt. Kanske mest för att kvasten ser ut på ett visst sätt när hon berättar och har idel yviga gester och visar med händer hur stort/litet/brett något varit...

VARNING FÖR KOMMANDE TEXT. LÄS INTE OM DU INTE GILLAR SNUSK!

"Alltså fatta jag drömmde att jag blev påsatt av en kamel.. *harkel* eller inte en kamel... såg mer ut som en söt lama eller nåt... Du vet att jag gillar allt man kan göra med en tunga *blink*

Den kom lixom fram och börja pussa på mig, *fniss* vem gillar inte det.. *fniss* pussa bakom örat..(hon vrider smidigt upp och blottar halsen) jaduvet...sen ner för halsen.. hittar en tutte att smaka på ... *myyyyyyyyys* Sen plötsligt känner jag hur lamajäveln börjar torrjucka på mig... och jag kolla ner för att se vad som stod på... och ser hans kön.. fatta ollonet var stort och rött (visar med tumme och pekfinger hur stort och långt ollonet var, pekar sedan på sin webbkamera och säger, typ så stort var det, fast rött) sen kom resten.. som en hingstsnopp *mums* (jag garvar nu så mycket att jag har svårt att andas och tårarna rinner i strida strömmar nerför mina kinder - magknipet lär komma som ett brev på posten)
Jag försökt putta bort honom.. men fan sugen som man är så var det ju snarare så att man backade mot eländet och sa NEEJ, NEEJ, åmande sig sig och putade med baken ..kliv av mig!"

Sen brast det för kvasten och hon började tjuta av skratt..

Vissa måste inse att det är dags att lämna djuren i fred och skaffa sig en karl... en kk eller åtminstonde en dildo...
Tänkte be Mallan och Majsan om hjälp, den där dildodjungel verkar så stort så en giude vore på sin plats. Ni verkar ju ha full koll på detta..
MAJSAN och MALLA kan ni inte avra snälla och sätta ihop en dildoguide till mig och min väninna så vi kan hitta rätt *harkel* sak...måste investera i leksakslådan... det ekar nere i dammet när man drar ut den...

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

borlänge just precis ;)

hahaha *asg* vilken dröm!
;)

Pangbruden sa...

Kamelen i dina drömmar:-)) Underbart! Jag ser dig backa mot honom.. ha ha ha.. Underbart rolig blogg! Klockren

Pangbruden sa...

Tack jag gillar buzor och buzliv så du är länkad hos mig med! Ha fin måndag :-)

Anonym sa...

hahaha... DON'T HAVE TO SAY NO MORE..

Majsanochmalla sa...

Garvar läppen av mig...Vilken dröm...
Vi ska nog sätt upp en top 10 lista med dildosar...lovar inom kort...
Med sånna drömmar du har så avråder jag dig att se filmen:
Cicciolina o hästen,,,,,dirty så d räcker,,,hästballar typ som lamaallar....kram