torsdag 7 februari 2008

•• Buzan - shoppar ••

Nu ska jag strax sätta på mig partyfejset och dra in till stan, men först ska jag fixa espressomaskinen.. vill ju gärna ha en latte så man känner sig lika vaken som man tydligen är.. har ju inte sovit på hela natten.

Jag ska träffa A och luncha lite samt ta en sväng förbi mitt gamla jobb och träffa en kollega lite snabbt, det är hennes sista dag där. Sedan blire en tur förbi Åsögatan och hämta ut lite kuliga dataprylar.

Ha, har insett varför bror hade de där smörflinet i fejan häromdagen.. han hade fipplat med inställningarna.... Jag hade inte alls så usel kondis som jag trodde.. men nu när jag börjat ska jag inte sluta, nu ska de där D***la kilona bort.

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

10 kommentarer:

Anonym sa...

ha en bra dag :) själv ska man jobba o fira sambons födelsedag!
*kram kram*
hälsa baristan hahaha du ska väl ta en fika med hahaha

Buzan sa...

Monica: Ha en bra dag på jobbet du me. Och ge sambon DIG med lite grädde på som efterätt idag.. det tror jag han skulle uppskatta. *lööööv*
Och ...nää.. jag ska inte fika med Baristan.. Men om jag går förbi hans ställe idag lovar att att sticka in huvet och hälsa från dig. Men jag tror att eftersom det bara blir en snabbis för att lämna lite grejor till exkollegan så hinns det nog inte med..men kanske... han är ju en fröjd för ögat den lille baristan :)

Pangbruden sa...

Stryk genast brorsan från julklappslistan:-) Fin dag till dig! Shoppa loss! Kram från ett grått Närke

SKONILSSON GRUPPE sa...

galet avis på att tjejerna har 3 hjärtan!

Buzan sa...

SN: du/ni får väl jobbat på det då? ;) Ju mer kärlek desto fler hjärtan :)

SKONILSSON GRUPPE sa...

jaha, ett streck men inget hjärta och bara ett. inte ens två.

Pangbruden sa...

Just det.. Ger man lika mycket kärlek som moi och röstar två gånger om dagen på hennes blogg så får man omedelbart tre hjärtan! Heja Buzan POK

Buzan sa...

Pangis: I LÖÖÖÖVC U

Buzan sa...

SN: vad sa jag KÄRLEK:: ni kan ju börja med att svara på min kontaktannons.. *pekar uppåt* Sen kan vi pratar gage!

Anonym sa...

SkoNille: Nu fattar jag vad du menar med ett streck... Såg att det som på min dator är en STJÄRNA inte är så på alla datorer.. OKI.. Men nu har du/ni ett hjärta så jobba på med lite lööööv så ska vi se om det blr fler.

*pöss*