torsdag 28 februari 2008

Tidsoptimister

Jag berättade ju att mina föräldrar ÄNTLIGEN ska komma hem från sin långsemester nu till helgen... Men ack så fel den informationen var!

Imorse bär jag var ute och rastade jycken så möter jag en av killarna som jobbar på anläggningen och vi börjar prata väder och kommande gäster och allt mellan himmel och jord.

Han säger helt appråpå
Fan tur att planet var försenat då som "Mammas namn" och "Pappa namns" hann med.
Jag ser tydligen ut som en fågelholk för han fortsätter...

Jo, men de skulle ju ha åkt igår, vilekt de kom på tid ett par timmar innan flyget gick.. det hade på nån vänster blandad ihop dagarna. Antar att det beror på att det på biljetten står det datum och tid man kommer hem... inte när man ska åka hem....
En väsentlig skillnad...

Så nu är de hemma och jag fick hastigt och lustigt packa ner alla mina saker till en av gäststugorna på gården. Tur vi har trådlöst internet :)

Så nu är jag fri från alla krav som hundar, hus och jobb... nu ska jag bara slappa i dagarna tre och dessutom ska på dejt med T imorgon. Jag är faktiskt lite nervös.. men jaja.. jag får väl återkomma med hur det går....Han är helt klart en helt underbar människa.

Ikväll är jag bjuden på ett releasepart, men vet inte om jag orkar gå.. inge kul att gå själv heller.... så¨det blir nog jag och min dator ikväll....

*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

9 kommentarer:

Anonym sa...

Aha ska du på date??
Kul nån du känner från förr?
Hoppas du slipper supa ned dig iallafall mohahahaha
Jasså är dom hemma redan måste ju vara ganska skönt ju!
_hoppas dom ser du har krattat;)
Om du går ut i kväll ha så kul;) *kram*
Ps vart och vad har du för tattos?
//Monica

Anonym sa...

Date?? Spännande.. ! Vill veta mer

pok

Buzan sa...

Men det är ja hanjag var på dejt med när jag rakade sönder benet!
ahahha..... dejt 3 på g nu ... och han blir bara bättre och bättre.. kanske snart dags at tbörja hångla lite med han ;)

Anonym sa...

HÅNGLA HÅNGLA MERA HAHAHAHA ;)
MONICA ;)

Buzan sa...

Nonica... när du går in på msn sen så kan du få foto på min tat... Jag har lämnbat mess til dig där... kram

Anonym sa...

Börja hångla?!? Fan, öppna munnen och vispa loss med tungan nu...;)

Anonym sa...

men åhh... varför får ni det att verka så lätt??

Anonym sa...

Jamen Buz.. Date tre och du har inte hånglat än.. du skulle bara veta vad KP gjorde med mig date tre ;-) Lööv you

Anonym sa...

Ha så kul på daten, sen glöm ej bort att hångla !!! ;)
Monica