måndag 25 februari 2008

Buzmodell

Igår fick jag ställa upp och vara modell igen då kvastskaftet skulle testa sin nya kamera.. K bara älskar att fotografera mig.. och nääää..jag gillar inte kameror..men av någon anledning så gillar jag det då K står bakom.

Resultatet kommer senare i veckan.. det blev mer än 550 bilder.. Det tar lite tid att fixa till dem.. men ni behöver inte oroa er ..ni ska inte behöva se alla 550 utan ..nja jag vet inte hur många det blir...

Nåja, den som lever får se.
Har krattat lite mer idag.. tycker det är orättvist att Pangis hann kratta klart allt på en dag medans jag har sååååååå stor tomt att jag kommer få hålla på i 4 dagare till och då troligen bara hunnit hälften... om ens det. Dessutom börjar jag bli lite stel i axlarna.. undrar om man ska be dejten T om lite massage ;)

Nu ska jag glo film.


*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

Bor du i en bokskog??

Buzan sa...

eller så är jag en kratta på att kratta? :)

Anonym sa...

Hörrudud snygging jag har 1200 m2 tomt med stora jävla almar utanför som är minst 500 år jag brukar köra ca 70 skottkärror löv!! De flesta redan på hösten ca 5 om dagen ett par veckor.. Så det här var bara de dammig små jag inte hann med.. Du skulle varit med i Oktober!! Det är en tjock matta av löv nedanför min trapp. För att inte tala om hur det ser ut i stuprännan!! Iiieeeekkk :-)

puss o kram Längtar efter bilder! Ja kanske inte 550 men 50 iallafall..!

Anonym sa...

Oj då, det var en jädra massa bilder. Ladda upp, ladda upp, ladda upp! Nu blev jag nyfiken!

"Har krattat lite mer idag.. " Hahahaha, vad kul det lät i mitt huvud när jag läste det. So weird and random. :P

Majsanochmalla sa...

Klart du ska ha massage av T...hälsa från oss annars så kommer vi och hämtar dig, då blir han utan buz ju...kram