tisdag 12 februari 2008

Sötisar

...jag är ju här.. jag har inte fastnat i badet och jag har inte rymt med mina föräldrars vovve.. även om han är trevlig att ligga sked me.. *harkel* va säger jag.. menar ju att han kryper ihop brevid min rygg, som den lilla tax han är.
Dock är han inget att hänga i granen så jag fortsätter glatt vänta på mr right... men som sagt.. tålamod är inte riktigt min grej.

Hittade denna kudde i restaurangen.. Och undrar vem som gjort en sån bra kopia av mina brön... Nu blir jag dock lite rädd... Vem är det som sover på jobbet??



Sen måste jag bara visa hur fint det var i går när solen gick ner..


Dessvärre fastnade inte stjärnhimmlen som jag såg vid 23-rycket då jag var ute med vovven.




BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

POK i massor till dig! En sån kudde skulle nog min KP vilja ha.. Har smitit ikväll för en all alone afton.. behöver det ibland och då kan han klämma på mina virkbrön i stället:-) Lööövv med massa tröst och kärlek i!!!!!!!!!!!!-

Buzan sa...

Pinglan, du får la ge mig måtten på dina brön då så får jag ragga upp vem fan det nu är som gjort denna och be HON/HAN göra en med dina mått oxå.. hur svårt kan det vara??? Sen skickar jag den till dig och sen är alla nöja och glada.. och tack för all kärlek.. det behöver jag.. *löööv*

Majsanochmalla sa...

Sr ut som mina boppisar direkt efter op...inte ens ett hårstå skulle fastnat under.... Men å andra sidan så har jag precis gjort penntricket Å pennan fastna int....jippie!!! ´jag har superduper boopisar.... majsan

Buzan sa...

*dansar runt topless med Majsan i ena handen och en skumpaflara i den andra och skrålar högt*
- Vi har snygga pattar - vi har stora brön .. (we are all the winner-melodi)

Majsanochmalla sa...

Underbar hobby... Sticka brön!!! Hahhhah... Jag skrattar ihjäl mig när jag tänker på mina hängpattar... Vad fyller man den virkningen med... Vattenballonger?!?

Pok till er alla Späjsgörls


Mallahängpattsbralla