fredag 8 februari 2008

•• Buzan - städhjälp ••

Hej och hå!
Nu måste jag nog ta och gå och lägga mig... igen.. Trodde grejen med motion och frisk luft var att man skulle bli pigg? *gäspar stort*

Gick upp vid 6 snåret för att hunden (nää, det är inte min hund) ville gå ut.. Det är bra att den säger till men måste han bli nödig så tidigt...?

Gick den vanliga rundan på 3 km. Kallt som fan var det! Och jag hade naturligtvis glömt mössan. Ont i hela huvudet hade jag när jag kom hem.

Väl hemma igen, stelfrusen, ont i huvudet och fortfarande lite sömnig, försökte jag få fart på brasan, (nää, inte den), men veden var sur. Bara till att ge sig ut på gården och hämta in ny. Snart nog fick jag lite värme i huset också.

Dags att fixa lite klaffe. Just ja, espressomaskinen var inte på sitt bästa humör utan tyckte det var ok att ge mig lika mycke sump som kaffe i koppen.. blääää.. Dags för en rengörning av den maskinen.

Hällde ut kaffet och bestämmde mig för att ta en sväng i gymmet, det är ju riktigt kul nu när jag ändrat tillbaka inställningarna. Till musik från MTV så "gick" jag 10 km.

Klockan är bara 9 och det känns som om jag varit vaken en hel dag.. måste bero på all motion.. men det var ju det jag sa.. det är FEL - man blir inte pigg av motion..?

Nu är jag så trött så jag måste hälla ut mig på sängen ett tag, men tänkte kolla om det är någon här som har lust att komma hit och städa lite?

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

Näe sorry darling men jag städer inte ens hemma hos mig själv... en fulltatuerad Kerstin m hockeyfrilla har gjort det hos oss (nu är hon dock sparkad) och vi letar m ljus o lykta efter en ny bra tant som kan städa BRA!

Nu vill jag kolla hur du ser ut...

Kort tack!

Anonym sa...

hahaha.. eller hur! Jag skulle vägra lägga upp mig här.. :9 Jag fastnar inte på kort.. gör jag det ser jag ut så där ..*pekar på den då jag lipar* Always fula grimaser.. förutom när kvasteländet fotar mig..men jag kan dirigera dig till min hemsida.. där finns lite bilder.. Mejla mig så skickar jag länken :)

Pangbruden sa...

Jag vill också ha en städtant men eftersom jag bor själv i hus håller inte ekonomin för det.. alla jävla tänder ska ju lagas.. Men när jag o KP flyttar ihop någon gå DÅ ska jag har hushållsnära tjänster!!! Pöss

Majsanochmalla sa...

För i helvete... Buzan.. Det kan inte vara möjligt att du ska behöva städa själv!?! Näee... Det där gå fetbort! Låt brorsan göra det!

Pöss

Buzan sa...

Det skulle jag kunna göra om det nu inte är så att min bror är LAT, dessutom tog han ledigt 4 dgar och åkte iväg och festade.. lämnade mig mned ALLT jobb.. men vad är inte ens syster till för om inte använda henne som hembiträde??

tack för er support. Tycker jag kan få komma och dricka vin mer er.. *tycka*