söndag 24 februari 2008

Partykiller


Så var det dags igen då! Partyhelg hos Kvastskrället!

Dagen börjar med lite shopping. Mat och dricka måste man ju ha...och, ja, jag erkänner.. det blev lite gott att tugga på också; chips, dipp och smågodis.. mums!

Väl hemma i det kvastiska residentet stoppades det genast in några öl i frysen för snabb kylning..de andra fick snällt inkvartera sig i kylen. Medans ugnen blev varm, fixade vi ihop en sallad och dukade. Som vanligt skulle det fjantas en hel del, och skrattsalvorna lät inte vänta på sig.

Mätta och belåtna satt vi sedan och bara njöt av den goda ölen. Musiken strömmade ut ur datorhögtalarna... "turn my water into wine" (The Doits) ... Kvasten och jag skålade och diggade och jag berättade om radiointervjun med The Doits som jag gjorde i somras på Peace and Love-festivalen.
Vi hade ett sjukt bra intro där killarna körde live, men idioten till tekniker blev så till sig av kändisarna att han glömmde starta inspelningen... hahaha..vi fick ta om allt två gånger... Ja, så kan det gå :)

Vi hade redan i förrgår bestämt att samtalsämnet skulle handla om karlar.. och hur urbota dumma de kan vara ibland... eller ganska ofta för att vara ibland..

Slutsatsen vi kom fram till är att allt är TOMTENS fel; bara så ni vet, så klarsynta blir vi efter ett par öl. För den analfabeten har nog råkat ge oss en stämpel i baken där det står KK istället för OK.



Mello går på i bakgrunden och det är idel kassa låtar.. Brottskod försvunnen börjar och vi bestämmer oss för att hälla ut oss framför tv:n å parta loss lite..men kvastskaftet slockar som ett litet .. wtf!.. efter ynka 2 öl.. och där sitter jag och väntar på partystämningen.. tjoho?? Djävla partykiller!!



*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har alsrig hört talas om The Doits?? Känner mig urbota gammal nu;-) Kvasten får käka Rosenrot nästa gång! ;-) Pözz

Majsanochmalla sa...

Du skulle ringt partypatrullen dvs mig o lilla malla...ere nåt vi kan så är det just parta....gäsp shit va trött man är...kram

Buzan sa...

men kan man få telenr då eller åtminstonde MSN va?? ;)

Anonym sa...

-Partajar du än?? Pözzzz

Anonym sa...

Snyyyyyg bild, du är med en pangbrud