måndag 11 februari 2008

Nybadad

Ren och fin och len som en nyponros...doftar jordgubb gör jag också. Det är väldigt förträffligt det där bubbelbadet föräldrarna har i sin källare..Att det ligger precis brevid vinkällaren gör ju inte saken sämre. Bara att slinka in och greppa en flaska, sätta sig i varmt bubblig bad och smutta kall skumpa ur tvålkoppen. Låter väl najigt värre va?.

Mindre skoj är det när man upptäcker att hundfan rymt för att jaga fruntimmer.. det blev till att sno på sig badrocken.. slänga in det blöta långa håret i en handduk, göra en turban, knö in fötterna i ett par tofflor och sen springa gatlopp i byn... (Kanske kunde jag ha tur och springa på en karl.. vem vet!) Tur det inte fanns några papparazzizar här... tror jag..

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

9 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Fan va najs....naket, vin, andfått....du har ju lyxigt värre!!!

Men d e fan bättre att spinga efter hundar än karlar.... här ska de ju vara karlarna som ska springa..kramisar

Buzan sa...

Just ja, så var det ja.. menade naturligtvis att jag kunde springa ÖVER en karl, backa på.. vad som helst... :)

Anonym sa...

Ja inte finns dom på IKEA i allafall:-)

Buzan sa...

pangis: Fan va synd.. jag som dit snart och handla ny soffa och ny säng... och lite nytt till köket.. var det i Örebro du va?

Anonym sa...

Ja, IKEA Örebro suger vad gäller karlar:-)

Anonym sa...

Shit vad snygg nya layouten blev.

Buzan sa...

tack! :)

Anonym sa...

Ligger du i badet än??? Längtar efter buzinlägg... löv

Anonym sa...

trodde jag hadde kommit fel, vart är du fortfarnade ute o jagar hunden? ;)