fredag 15 februari 2008

Do your thing

Läste hos pangbruden och blev lite nyfiken.. vilka är NI som läser hos mig???
Jag läser många bloggar, och många läser jag utan att ens kommentera, men som jag sagt innan, det har inget att göra med att jag inte giller er... Jag kanske bara inte har nåt vettigt att säga! Men gillar att läsa er ändå!

Men nu får ni ge er till känna.. anonymt förstås! Skriv en kort kommentar till varför ni läser min blogg, hur ni hittade hit och om ni vill, berätta vilka ni är, inte med namn utan kanske kön, ålder, jaja.. ni fattar....

*löv*


BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser hos dig för att jag gillar kaxiga brudar, som utan att gå in på snusk och sex, har en skön och helt klart egen stil. Fortsätt som du gör och jag kommer vara kvar och läsa.

Säger som du *löv*

Majsanochmalla sa...

Ja... Vilka vi är vet du ju redan...

Men ändå..

Vi gillar hela dig!
Å röstar hela tiden... Som nu tex!

Pok

Malla & Majsan

Anonym sa...

jag är en ung gubbe på 70 år bor i nacka hahaha

näää da Moni´ca här 38 från Nacka ;)
Gillar att läsa din blogg ;) forsäker kommentera ,ofta !
*kram*

Anonym sa...

What can i say.. just löööve you babe! Pöss Hur jag hittade hit?? Var inte Malla och Majsan inblandade månne.. eller.. jo men så var det.. och hur hittade jag dom?? Ja just det via Doc.. jisses.. this is big:-)

Har alltid gillat Buzor.. är t o m mamma åt en.. fjåårtisen var en Busa innan hon blev fjåårtis! Så det var enkelt.. POK ha fin helg!

Anonym sa...

Kärt barn har många namn.. men ja, jag läser din blogg för att du hotar att spamma sönder min msn annars... Men det är ok.. du är bäst på att skriva och jag garvar lika mycket varje gång.. trots att jag tycker att du utelämnar mycket ibland.. fan skit i att såra andra.. skriv det som faktiskt är.. det är fan så mycket roligare. :)

*pözz*
Kvastskatan

Anonym sa...

Hej där. Jag har blivit nyfiken på din blogg efter att läst dina kommentarer hos mig. Har precis börjat läsa här men från och med nu kommer jag att besöka dig regelbundet. Gillar hur du skriver.

Anonym sa...

hittade dig från bloggregistret.se .
tkr om att läsa din blogg bara (: