fredag 22 februari 2008

Onödigt vetande

Ny utmaning.. Skriva 15 snabba punkter om dig själv.

  1. Jag är busig!
  2. Jag säger alltid vad jag tycker och tänker
  3. Jag älskar öl
  4. Jag ogillar oärliga, avundsjuka och svartsjuka människor
  5. Jag ogillar att städa, diska och tvätta
  6. Jag ÄLSKAR tv-spel
  7. Jag är en stolt ägare till ett 8-bitars NINTENDO, ett 16N och ett 64N och ett PSX och en PS2:a, en gamecube... har jag glömt nån??
  8. Jag är rökfri
  9. Jag går hellre på puben än discot
  10. Jag är en fisk, vilket innebär att jag är en dagdrömmare, en tokromantiker, känslig och konstnärlig
  11. Jag är ingen nattmänniska.... ingen morgonmänniska heller för den delen.... Trivs rätt gött i sängen..,
  12. Har brutit en arm, 5 ben i ena handen, och opererat ena knät 4 gånger.
  13. Gillar sport... både att se på och att utöva.
  14. Jag är en lyssnare.. och en pratare.. eller va heter det?
  15. Har många kompisar men FÅ nära vänner.

*xoxo*

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

5 kommentarer:

Anonym sa...

Är inte tillräckligt intressant för 15 punkter.

Buzan sa...

Joho då! Ge mig nu!!!!

Majsanochmalla sa...

15 sanningar om Malla:

Finns på vår blog!

Pok

Mallaolikbralla

Anonym sa...

2,4,6,8,10 stämmer på mig med...mystiskt varannan blev det. :P

Vilken är favvospelet då? Spelat Resident Evil spelen någon gång?

Buzan sa...

wow.. cosmic.. vi måste ha ett samtal snart :)