torsdag 7 februari 2008

•• Buzan - kramsjuk ••

Buz här! Knubbgullig, söt, blåögd och intelle.. intulli.. ärsch!.. klipsk menar jag!

Söker såklart mannen i mitt liv, men den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge, och nu är ju inte tålamod riktigt min starka sida. Så i väntan på att Drömprinsen behagar dyka upp är jag öppen för hångel eller andra roliga aktiviteter. För sex är ju också kul!.. eller.. *host*.. menar ju att umgås såklart! Inget annat. Promise.

Är det nu så att du förblir en groda trots att vi pussats flera gånger.. kan du ju alltid få spö i tv-spel eller bli supen under baren. Jag är inte svårflörtad när det gäller sån underhållning heller!

Skicka med foto både i helfigur och närbild. Som Du förstår kan jag inte dejta alla, utan går efter principen "Snyggast först". Fast ingen regel utan undantag. Är du nu sjukligt förtjust i att laga mat å råkar ha italienskt påbrå.. så kan du ges förtur i kön. ;)

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

8 kommentarer:

Pangbruden sa...

Gör som jag, börja skjut träffa män ;-) en vacker Buza som du... nema problema:-)

Buzan sa...

jo eller här.. du ser ju hur tomt det ekar här :)

Majsanochmalla sa...

Buzan... Roliga/vackra genomgoatjejjen... Vilka loosers som inte haffar dig!

Pok,pok... Tjejjen!

Malla

Anonym sa...

Hörru babe! nästa helg ska du med på fest.. helt klart! å jag lovar där kommer att finnas stiliga karlar att välja på i överflöd.. wohoo! jag plingar senare å lämnar närmare detaljer!

K kommer att närvara.. å vill väääldigt gärna att du dyker upp å förgyller kalaset!

Majsanochmalla sa...

Hahhha... Vet du bejbi... Många gånger kysste jag prinsen... Min drömprins.... Han blev en padda!!!! Scary!!!

Been there, done that! Å Det är sant!!!

Pok

Malla

Anonym sa...

Gud vilken gullig o rolig o cool blogg. Allt i ett. Veckans låt = mmm I like. Ditt senaste inlägg är så gulligt att vore jag kille så skulle jag falla direkt o försöka mig på en dejt :-)

Jag kommer hit igen. Believe me.

Anonym sa...

Baby-buz, om du kollar under December så har jag lite bilder i inläggen "Fotoalbum" och "Pics"...

Anonym sa...

Fru P: Underbara pics ju. *lööööv*