lördag 2 februari 2008

•• Buzan - frukostlös ••

Vaknade okristligt tidigt som oftast då jag sover borta. Satte mig en sväng vid datorn och surfade lite, jag såg i ögonvrån att chipspåsen låg kvar framme och kom på att jag nog var rätt så hungrig. Stopppar in handen och upptäcker att den är tom... nja, inte helt tom då.. typ 5-6 ynka små chipssmulor fanns det kvar.

Vafan, jag som var så hungrig säger jag. Kvasteländet som också vaknat garvar så hon kiknar och säger att jag kunde ju gå ut i köket och ta mig en macka för det går visst att äta sånt till frukost också, hade hon hört eller läst någonstans.

Så fick det bli, fast ínte förräns nu. Cola funkar också bra till frukost, öl också, men jag ska köra bil så kanske bäst att låta bli.

BloggRegistret.se

buzliv@hotmail.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha... vart tusan har hon läst det? Jag kan intyga att öl och cola är mer nyttigt än en ostmacka.